Skupovi u Maistri
- Detalji
- Kategorija: Vijesti
- Objavljeno: Četvrtak, 19 Svibanj 2016 09:58
U Maistri su 18. svibnja 2016. godine održani skupovi radnika kojima su prisustvovali i predstavnici Sindikata Istre, Kvarnera i Dalmacije Bruno Bulić i Marina Cvitić. Za radnike iz Vrsara Skup je održan u hotelu Pineta, a za radnike iz Rovinja u hotelu Eden. Nažalost premali broj radnika koji su se odazvali pozivu za skupove nije obeshrabrio predsjednika Radničkog vijeća i predsjednika Uprave da podnesu iscrpne izvještaje o poslovanju tvrtke odnosno o aktivnostima Radničkog vijeća u zaštiti interesa radnika.
Maistra je od 2005. godine u velikom investicijskom zaletu; uloženo je oko 2,5 mld kuna, a samo u 2015. godino u investicije je uloženo 160 mln kuna. I u daljnjem periodu do 2018. planiraju se značajna ulaganja. Maistra će se širiti izvan Rovinja i izvan Vrsara, u nekretnine koje su u vlasništvu Croatia osiguranja, ali i u akvizicije u HR. Danas je 66% objekata Maistre s 4 i 5 *, do 2018. plan je da bude 72%, a do 2012. godine bilo ih je tek 7%. Ubrzo će biti okončani dugogodišnji spor s općinom Vrsar, što će omogućiti ulaganje i u Vrsaru. U 2015. godini porastao je prihod, što je rezultat, većim dijelom, povećanja prosječne cijene koja je sa 190 kn porasla u 2015. godini na 203 kn; profitabilnost je sa 37% povećana na 39%, a dobit sa 75 mln kuna na 102 milijuna. I ove godine se ponovno očekuje porast prometa te dobra turistička sezona - zaključio je predsjednik Uprave Tomislav Popović. Usprkos tome što je na skupovima bilo malo prisutnih radnika, bilo je puno pitanja koje su radnici dostavili predsjedniku Radničkog vijeća, ali i sami radnici su ukazali na tolike nelogičnosti i moguće nepravilnosti da ni predsjednik Uprave Tomislav Popović ni direktorica ljudskih potencijala Tina Turk Lupieri nisu na neke znali odgovoriti. Posebno se to odnosilo na visinu koeficijenta koji se nerijetko povećavaju bez jasnih kriterija; daju se viši koeficijenti sezonskim radnicima koji se prvi puta zaposle, ali ne i radnicima koji su ili stalni ili rade jako puno sezona; o mogućnosti napredovanja, edukacije, organizaciji posla, obavještavanju radnika o rasporedu unaprijed; zapošljavanju, mogućnosti rješavanja prijevoza radnika do određenih hotela gdje nema autobusne linije. O navedenim problemima ukazali su iskreno, bez gorčine, kako stalni tako i sezonski radnici i to svih profila: od radnika na sportu, sobarica, radnika u kuhinji ili restoranu. Predstavnici poslodavca strpljivo su odgovarali na sva postavljena pitanja, objašnjavali proceduru oko zapošljavanja, dodjele većih koeficijenata radnicima, odnosno napredovanja. Međutim, iz rasprave radnika koja je tekla spontano, nedvojbeno proizlazi da svi rukovodioci ne poštuju proceduru poslodavca pa su predstavnici poslodavca naglasili da svaki radnik koji smatra da je oštećen bilo po osnovi koeficijenta, bilo po osnovu napredovanja ili zapošljavanja, ukoliko problem ne riješe s neposrednim rukovoditeljem ili direktorom objekta, mogu zajedno s predsjednikom Radničkog vijeća doći do gđe. Tine Turk Lupieri, direktorice ljudskih potencijala.